lauantai 26. lokakuuta 2013

before I die...

Moikka!:)
sori mulla on vähä tää kirjottamine jääny, ku ollu paljo koulujuttuja ja lomalla luin joka ilta oli kaikkee tekemistä ja menemistä:/ mutta olen taas täällä!;) ja nyt aattelin tehä sellasen "before I die" -listan, eli mitä mä haluan tehdä/saavuttaa/saada ennen kuin kuolen (olettaen etten kuole nuorena) tässä samalla kun kuuntelen ihanaa Ricky Martinia!<3. En osaa sanoo montako näitä tulee, koska mulla on paljon unelmia... mutta alotetaan:

1. pitää kaikki mun parhaat tän hetken ystävät mun elämässä ikuisesti.
2. päästä peruskoulusta väh. 8,8:n keskiarvolla.
3. olla wanhojen tansseissa TODELLA kaunis.

4. kirjoittaa ylioppilaaksi mahdollisimman monella L:llä.

5. valmistua lääkäriksi ennen kuin täytän 28.
6. mennä naimisiin.

7. OLLA LAIHA!!
8. matkustaa New yorkiin,

9. ... Pariisiin,

10. ... Lontooseen,

11. .. Milanoon,

12. .. Brasiliaan ja osallistua samba-karnevaaleihin,

13. ... ja kiertää Amerikan ympäri.

14. oppia tanssimaan.

15. muuttaa ulkomaille.
16. saada kaksi lasta: Jimi-poika ja Amalia-tyttö.

17. laulaa yleisölle.
18. keksiä joku mikä on maailmalla tunnettu.
19. tavata Cheek...

20. ... Ricky Martin...

21. ja Neil Patrick Harris ja saada hänen nimmarinsa mun Smurffilimu -pulloon jonka ostin kun menin kattomaan Smurfit2 elokuviin (jossa NPH esiintyy).

22. olla rikas.

23. olla onnellinen töissä ja kotona.
24. kirjoittaa kirja.

25. pitää puhe jostain tärkeästä aiheesta isolle yleisölle: esim nuorille.

26. olla itsevarma (muttei ylimielinen)
27. olla rohkea.
28. käydä Cory Monteithin haudalla.

29. Kiittää kaikkia minulle tärkeitä ihmisiä.
30. kertoa kaikille että rakastan heitä ennen kuin on liian myöhäistä.
31. oppia päästämään irti....

32. oppia ottamaan rennosti.
33. OPPIA ELÄMÄÄN!!!



tossa nyt suurin osa ainakin:) noi ei oo järjestyksessä. Jotkut on suurempia haaveita kuin toiset mutta kaikki haluan tehdä.  Jos joku keksii jotain mistä olen puhunut mutta unohdin ne tästä ni kertokaa!
ja muutenki kertokaa mielipiteitänne, kommentoikaa, jakakaa, kyselkää (ask.fm/emskuu) ja kikatkaa (emsku_uu)!<3 suurkiitos jos joku jakso lukee;)


1 kommentti: