tiistai 8. lokakuuta 2013

kateellinen

moikka!:3
mä. vihaan. tiistaita.
maanantait on nykyää aika jees! koska aamu alkaa kahella tunnilla lauluu (jossa kukaan ei arvostele mua, ainakaa äänee, vaikken osaiskaa) sit matikka, seki menee, sit ruokaaaaaa, ja liikkaa kaks tuntii ja sit viel enkku ja saksa:) aika jees vai?:3 no mutta sit eilistä parans viel se ku liikkatunnil pelattii futista ja se oli oikeesti hauskaa ja kaikil meni tosi hyvin ja yhteispeliki oli jees! ja sit voitettiin Sirun ja Fannyn kaa sellane enkun juttu ja saksan kokeesta tuli 9½ !!!! joo siis toi oli vaa hyvä alku päivälle---> sit lähin koulusta kävelee Oonan kanssa, joka kylläkin asuu ihan erisuunnassa kuin minä:P no mutta oli ni hyvät jutut ( tai siis oonalla oli hyvät jutut joita en ollu kuullu mutta minä avauduin sellasista asioista mitkä randomitki on kuullu jo viiskymmentämiljoonaa kertaa:/) no mutta sitte huomattiin savolanniemessä että: ei helvetti mullahan kestää ikuisuus päästä kotiin!:o nojoo lähin siit sit kävelee ja huomasin, että jalkaki oli liikkatunnilla revähtäny mukavasti... no siinä kävelin sen ehk viiden kilsan matkan revähtäneellä reidelläni ja äiti kysy et tarviinko kyyti apua? no mutta oli hyvä fiilis ja hyvä aurinkoinen sää ni halusin kävellä!:) no kotona kerkesin hetken istua; syyä ja vaihtaa vaatteet, ja sitte jo lähinki salille:) no mutta oli hauskaa!<3 illallla olin niiiii väsyny et nukahin samantien istualteen tuoliin ...

oon tänää miettiny paljonki tällästä asiaa: mä oon kateellinen kaikille hyvännäkösille miehille/pojille:o koska oon huomannu että homoja on aivan kamalan paljon! en sano pahalla, en todellakaa vaan siis totesin itekseni että hyvännäkösenä miehenäki saisin varmaa enemmä miehiä ku naisena!:D no mutta ei auta valittaa:)

nyt yritän hikisesti lukee huomisii bilsan kokeisii ja kirjottaa jotai ruotsii.. ei luoja tää ei onnistu!

no mutta nyt ei oo kuvia eikä mitää, tylsä postaus mutta its life, deal with it ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti