perjantai 4. lokakuuta 2013

tiiätteks sen tunteen ku kaikki menee hyvin mut silti ihan päin persettä?

joo siis oikeesti... mul on kaikki ihan hyvin: koulu menee hyvin, perhe ja frendit on iha parasta jne jne... mutta silti kaikki menee iha päi persettä!  stressaa nii sairaasti, päähän koskee(ja kotona ei o ainuttakaa särkylääkettä), nukuttaa, ahistaa, masentaa, itkettää... mut kai täs pitäs olla positiivinen.. mutta nyt just en osaa:D kuulostaa tyhmältä ku valitan tällee, mut mä oikeesti aika harvoin kunnolla valitan:P nyt läheisimmät tiiätte et valitan "paljon", joo... valitan turhista asioista joil ei oo niin suurta merkitystä kuten aikaset heräämiset ja kokeet jne.. ne vituttaa aina.. mutta täl hetkel oikeesti on niin luovuttamisfiilis että huhhuh!
en sano et oisin tekemäs jotai hätiköityy et: voi elämä, ranteet auki...-.- vaan että mä oon niin väsyny että tekis miel vaan vajoo jonneki eikä koskaa tulla pois:D
no mutta siis mä istun täl hetkel iteksee kotona ja syön suklaata:D oon yksin kotona ja nyt mul on iha oma rauha ajatella kaikkee ja toivottavasti saan itteni rauhotettuu etten ainakaa ala raivoomaa kellekkää:D
no positiivisesti ajateltuna nyt on perjantai!<3 mutta samalla pakosta tulee se negatiivinenki kommentti huutamaan vieree: "nyt on perjantai ja sä istut koneella ja mietit et pitäs mennä nukkumaa vaikka kello on 11... ja muut on frendien kanssa tekemässä kaikkee hauskaa, hanki elämä!" -iha totta, varmaa pitäski :D
hui...
en mä tiiä mitä mä kirjottasin. turhin postaus ikinä, mutta mul on sellane tapa et aattelen tätä niiku päiväkirjana. koska mul on ollu monii vihkoi joihi oon käsin kirjotellu kaikkee mun päivistä mutta ne aina jää.. tää tuntuu helpommalle koska oon koneel joka päivä ni muistaa paljo helpommin:)
no mutta ei mulla oikeesti ollu mitää:P
öitä lukekaa, jakakaa, kyselkää, kikatkaa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti