torstai 3. lokakuuta 2013

syksy: ihana vai kamala?

Moi!:3
en oo nyt muistanu kirjottaa koska mul on ollu kokeita ja tää viikko on menny kirjottamisessa... maanantaina kirjotin sellasen "juhannustaikoja" äikän aineen, tiistaina terveystiedon ensiapukansioo ja keskiviikkona sen kansion loppuun ja luin tän päiväseen fyssan kokeeseen... ens viikol ois sitte maanataina matikan koe, keskiviikkona biologia ja sitte torstaina historia... lukemista, lukemista ja lukemista...-.-
no mutta täl viikol on tapahtunu kaikkee mut toisaalt ei mitää:D

no esimerkiks maanantaina liikkatunnilla sain (ekaa kertaa!!) plus -merkinnän! ja sit menin Pinelle ja se yllätti mut ja mun poikaystävän...

sit tiistaina meni hermo kotsan tunnilla ja me tehtiin kauraomenapaistosta koska syksy... ja minä söin vaan niitä kuoria ja jäätelöö koska lämpimät omenat on pahoja... en muista tiistaista muuta :P tylsä päivä

keskiviikkona koulussa oli aamul sellane elokuva juttu auditoriossa.. se oli ruotsiks mutta siin oli sulonen kalsariKalle ja kokeilin keskijakausta...
 oh gosh.. ei ollu jymymenestys, oikeestaa atk-tunnil laitoin hiukset kii ku alko ahistaa:D ja siis atk-tunnilla me Sirun kanssa tehtiin Publisherilla semmone kalenteri jos oli Vin Dieselin kuva :D (KOKONAA SIRUN IDEA SE VIN!!) mutta ei kai mitää erikoista :P illalla käsi kramppas ku olin kirjottanu ja tehny läksyi kolme tuntii samoin ku tiistainaki -.-

ja tänää en oo koulun jälkeen tehny mitää:D mul ei oo yhtää läksyi huomiselle joten otin kaiken tän viikon aiempien päivien vapaa-ajan tänää :P ! vaihoin heti kotiin tultuani iskän kauluspaidan päälleni ja laitoin hiukset sotkusesti kii ja oon kattonu leffoja ja maannu sängyl:D mut koulusta ku tulin ni taivas oli oudon värine:o sinine?:o en oo aikoihin nähny ja sit siel paisto sellane outo juttu, aurinko?  no mutta oli kaunista :3 ja kemoiltiin kivasti sirun ja pinen kaa välkäl <3





heippa ja liittykää lukijoiks ja sillee.. kikatkaa, kyselkää ja kaikkeeee.... ?:))

4 kommenttia:

  1. Ei Emma miks... Laitanko minäkii sen sinun kuvan mun blogiin?

    VastaaPoista
  2. Emma haista perse! :c mun veeti pupu!!! :c se EI OO sun poikakaveris!:'c ja mä en tykkää tost kuvast 3::::

    VastaaPoista
  3. pittääkö mun oikeesti rueta sensuroimaan tää blogi teidän kuvista vaikka kukaan ei edes lue tätä?!

    VastaaPoista