perjantai 11. lokakuuta 2013

lomat kaikil!!!

tosiaa nyt alko loma, JIHUUU!!!

no mut olin kylläkin sen tarpeessa!  no mutta siis joo... loma alko sillee iha suht mukavasti että koulussa oli jees ja koulun jälkee lähettii äitin kanssa Matkukseen ja sain uuden takin, huivin, meikkivoiteen, eyelinerin, hameen ja hiusvärin!!! joo siis olin aikasemmin "blondi" mutta nykyään olen taas brune;) mä en vielä laita tänne kuvaa koska oon päättäny etten laita kellekkää/facebookiin kuvia, että saavat nähä sitte ku näkevät minua! ja tää muutos oli iha tajuttoman radikaali:o en oo ollu kunnolla brune 3.luokan jälkeen... ja oli tarkotus värjätä semmone vaaleenruskee mutta en löytäny haluamaani väriä kahta pakettia joten otin astetta tummemman ja nyt tämä on tummempi ku minu oma väri on ikinä ollu! että niille frendeille tiedoksi jotka ette ole tunteneet minua niin kauan että olisitte nähneet minut tummahiuksisena: olen todellakin nyt brune, joten jos näätte minut takaapäin jossain, ette varmaan ainakaan hiusten perusteella tunnista! no mutta ei nää nyt niin pahat oo loppujen lopuks! näytän vaa aika kalpeelle mutta meikki auttaa!

joo loma alko ja suunnitelmii ei sillee oo paitsi että kavereiden kanssa aattelin olla ja ottaa vähä kiinni tosta sosiaalisesta elämästä muutenki kun koulussa! ja salilla käyn niin monena päivänä ku kerkeen!

no mutta ei mulla nyt muuta:) HYVÄT LOMAT KAIKILLE!!!  

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti