lauantai 5. lokakuuta 2013

time to face the truth, I will never be with you♥

moikka!
joo nyt on sinällää aika myöhä, mutta en aiemmi kerenny päivittää ko olin ukin luona:3
mutta tota aamulla heräsin niin onnellisena mun vanhempien isosta sängystä yksin kymmenen aikaan, mihinkää ei koskenu(paitsi sydämeen) ja olin ihan yksin ja olin pitkän aikaa siin sängyllä iteksee vaa ihan hiljaa! tuntu hyvältä.
ja siis toi sydämeen kosku -juttu on se että eilen illalla juttelin Sirun kanssa ja ymmärsin että olin käyttäytyny tosi epäkypsästi erään asian suhteen ja aloin miettii sitä ja huomasin että en mä oikeesti oo sitä mieltä mitä väitin olevani! huomasin ajattelevani, että: antaapa olla, ei se ole minun asia, eikä millään lailla minun hallinnassa!:o antaa kaikkien olla onnellisii! en ite toisaalta tämän asian tiimoilta ole onnellinen mutta jos asian osallinen on onnellinen ni yritän parhaani mukaan olla onnellinen hänen puolestaan! otsikon mukaisesti ja James Bluntin sanoin: It's time ti face the truth, I will never be with you...(aika kohdata totuus, en tule koskaan olemaan kanssasi) ja noi sanat kuvaa niin hyvin mun tilannetta täl hetkel:)
menee aika syvälliseks mutta joskus saa mennä;)
nyt kuuntelen Antti Tuiskun vanhoja kappaleita ja muistan että miksi mä fanitin Anttii ni paljo jo pienenä tyttönä; Iha törkeen ihania biisejä!:o varsinki nyt ku on itellä kaikkee asioita ni nää tuntuu samaan aikaan ni hyvältä ja pahalta:3
Mut siis aamulla olin iteksee kotona kaks tuntia ennenku lähin ukin luo mun perheen kaa jotka jo oli siellä:) niinii sen kaks  tuntia mä vaan lauloin! kukaan ei ollu kuuntelemassa ni mulla oli nii hyvä olla ku kerranki sain laulaa iha vapaasti! join kahvia ja lauloin: ihaninta ikinä!

no mutta ei kai tässä mitää ihmeellistä :) Good night 



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti